23 mei 2013

Challenge 81

Welkom allemaal bij challenge 81. Allemaal heel hartelijk bedankt voor jullie deelname we hebben weer mooie creaties gezien en....... er zat heerlijke thee bij!
De nieuwe challenge is bedacht door Yvonne en zij wil graag een fleurige kaart/creatie zien met een ouder Snoesje knipvel/stempel en natuurlijk materialen van MDesign.
 We willen graag een ouder Snoesje knipvel/creatie zien van voor 2013!!
Dus niet de Snoesje knipvellen/stempels van dit jaar!!
Femminde heeft als gastdesigner een prachtige creatie gemaakt voor deze challenge. Dank je wel Femminde.

De DTleden hebben ook weer mooie creaties gemaakt en wij hopen dat jullie hier weer inspiratie uit kunnen halen en ook meedoen met de challenge. Er zijn twee hele mooie prijzen te winnen.
Voor deze challenge kun je meedoen tot 5 juni 18.00 uur door de link van je creatie in te vullen bij de blauwe kikker onderaan dit bericht. Graag je creatie linken en niet je hele blog! Veel succes en we hopen veel mooie creaties te zien.

De winnaar van de 1e prijs is: 23 Colien
De winnaar van de 2e prijs is: 8 Marian
 Neem even contact op zodat de prijs toegestuurd kan worden.

Als gastdesigner hebben wij uitgekozen: 17 Ellie Bakker
Neem even contact op zodat de volgende challenge doorgestuurd kan worden.

De 1e prijs die je kunt winnen:
De 2e prijs bij 25 deelnemers: 
Deze prachtige prijzen worden beschikbaar gesteld door Marianne Design.

For al the fans worldwide: To read the blog in English or other language use the translator at the top.

De voorbeelden gemaakt door het team.
Gastdesigner Femminde

Yvonne

Anita

Jolanda

Nadia

Hanny


Mieke

Thea

Jen


Boukje

Wybrich
 

19 opmerkingen:

  1. leuke uitdaging weer
    ik ga aan de slag
    en wat een leuke voorbeelden zijn ergemaakt!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das ist eine tolle Challenge, die Arbeiten sind alle wunderschön
    lg gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende voorbeelden weer dames

    ook colien wil ik feliciteren met haar eerste prijs
    en Marian met de tweede prijs gefeliciteerd

    ik wil femminde complimenteren met haar super gast design kaart
    groetjes Jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Colien en Marian gefeliciteerd met jullie prijs. En wat leuk dat ik gekozen ben voor gastdesigner.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke uitdaging en schitterende voorbeeldkaarten zijn er gemaakt
    ben er gelijk mee aan de slag gegaan en heb mijn kaartje geplaatst
    dit is voor mij de eerste keer dat ik mee doe en hoop dat het goed is anders hoor ik het wel

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke uitdaging en wat zijn er weer mooie voorbeelden gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Snoesje gefällt mir besonders gut, sie ist immer so niedlich und lustig.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superbedankt voor de leuke prijs, helemaal blij!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kaarten van de DT dames.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Dames,
    Ik kreeg vandaag de envelop in de bus met mijn prijs. Heel hartelijk bedankt,een schitterende prijs. Ik ben er heel erg blij mee.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dames nog even hartelijk bedankt voor bovenstaande felicitaties.
      Marian.

      Verwijderen
  11. Leuke challenge, ben gaan spitten in mijn Snoesje stempels van voor 2013..Ik heb een echte diva gemaakt van Snoesje.

    Prachtige fleurige voorbeelden en de prijzen zijn weer fantastisch!!

    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful cards, wunderschöne Karten! So ein Glück dass Bilder international lesbar sind, da ich kein Holländisch spreche bzw. lese...
    Shönen Sommer wünsch ich dir!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele leuke challenge, en prachtige voorbeeldkaarten, ik hoop dat mijn inzending goed gevonden word.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hello, trop mignons les Snoesje, mais le challenge à gagner est intéressant.Bonne journée

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sorry meiden ik had gelezen snoesje of ouder stempel, jammer! verwijder het maar hoor!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zijn er weer schitterende voorbeeldkaarten gemaakt. Hele leuke challenge trouwens.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke challenge en schitterende voorbeelden. Doe nog net op de valreep mee. Gelukt! Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen