20 mei 2010

Challenge 10

Ietsje later vandaag maar hier is de nieuwe challenge. Deze week hebben we een hele leuke challenge. We vragen je om een Easel kaart te maken. Als je hem nog nooit gemaakt heb moet je het zeker eens proberen. We hopen dus op veel mooie creaties. Vergeet niet om een plaatje of stempel van Marianne Design te gebruiken. Plaats de link naar je kaart in het linksysteem. Je hebt tot 3 juni de tijd om hem te laten zien. Veel succes allemaal.


Kijk ook eens naar de inspirerende voorbeelden gemaakt door het team.

Anita:
Erika:
Hannie:
Hanny:
Jenine:
Jenny:
Jolanda:
Marjan:
Nadia:
Renate:
Sigrid:
Wybrich


11 opmerkingen:

  1. Weer hele mooie kaarten van het DT Team hoor

    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dames geweldige kaarten zijn er weer gemaakt.
    Complimenten!

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig weer om al die mooie kaartjes te bewonderen, super gedaan allemaal!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt. Ik ga proberen ook een easelkaart te maken.
    Groetjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie kaarten zijn weer toppie DT. Prachtig gedaan.
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mijn kaartje is wel eruggg klein.............

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OMG, wat heb je gedaan voor de mooie kaarten...!!

    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten gemaakt dames. Ik ga mijn best doen met een easel kaartje
    Gr Metsje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat toch heerlijk om al die varianten te zien!
    En wat was het ontzettende LEUK, want ik had het ook nog nooit gedaan! Ik blijf het erin houden, hoor!
    Zo leer ik iedere keer weer iets bij!
    Fijne Pinksterdagen allemaal,
    liefs, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige Kaarten!!
    I'm happy to join the challenge again!
    Hugs from Majorelle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sorry, I did read the directions but had saved this site and just forgot not to post my card when I was going back thru the sites I had saved. I will be careful not to make that mistake again. lol I have removed my entry.
    hugs,
    Moshie

    BeantwoordenVerwijderen